Followers

Dec 1, 2010

1 Disember 2010


1 Disember 2010
Wah! Pejam2 celik2 dah pun bulan Disember
Cepat benar November pergi
Kini Disember pula
After Disember
Januari 2011
Mcm2 perancangan
Mcm2 program dan aktiviti
Eh2!
TIBA TIBA….
Rasaa goyang bangunan nih
APAKAH……………………….

14 princes N princess Yg Sweet:

belogmummy said...

selalu terfikir, dah terlaksana ke azam kita tahun ni?

eMMe said...

azam menggunung...tapi....erkk...tersekat di situ...

DKosongLapan said...

itu le cik eMMe...
kalo bulih semue bende kite nak baut kan??? tapi disebabkan faktor RM......mase.......... dengan laghat jee.....kalo semue tu dah lengkap......zzaaaassss...semue plan bulih buat...

eMMe said...

D08~Doa+Usaha= InsyaAllah Rezeki + Pasti Berjaya... dont Give Up~

JUE said...

Bergoyang! Tapi xde org wat announce soh kuar ;)

mrs.spicy said...

eh? knp bergoyang?

Anonymous said...

count down 30 days to go year 2011!
p/s: me..online pls..rindu arr.

Rdgs,
~Kak Nainy~

eMMe said...

kak jue~ yg announcer tak rasa goyang...bukan perasaan saya tau kak...mmg betul, bercrett bangunan tau kak, seram seh!

eMMe said...

mrs spicy, biasa kalo goyang gitu, ade la tu negara jiran kite yg berlaku bencana alam....YaAllah! moga selamat mereka di seberang sana...

eMMe said...

Sis Nainy~ jap gi me Online, hehehe...

My Little Diary said...

salam,
semoga semua perancangan terlaksana dan semoga hari2 yang bakal mendtg akan lebih mematangkan diri kita semua.

eMMe said...

Rima~ dan kite makin dewasa dan banyak pengalaman...

a.samad jaafar said...

yang selalu runtuh bangunan kat trengganu.. tempat lain, insyaallah.. lagipun eMMe kate bunyinye bercreet kan.. biasanye tu bunyi kat tandas tuh kihkihkih.. jgn marah geng..

eMMe said...

Yop Mad, tandeh jauh dari bilik mE la...masakan bunyi dari tandeh, yop tau tak brape seram mase goyangan itu belaku...kite yg merasainya, tak dengar berita tadi? betulkan ade gempar bumi....

Post a Comment

tq 4ur comments~