Followers

Dec 10, 2010

Ohh Jumaat Cepatla Berakhir


Salam Jumaat buat sume Bloggers terchenta
Tersayang, terbaik, terfofular…hehehe…
Seperti dua hari lepas
Mood: Kurengggg cergas, kurenggg ceria, kurenggg aktif,
Malah, mood mE pasifff, slow motion, kurenggg selesa
SELSEMA Mula menyerang secara perlahan
Hidung tersumbat sebelah
Berair
Bersin kerap kali di pagi hari
Nak balik tidoooo~rasanya…

10 princes N princess Yg Sweet:

SINGALAUTMETRO said...

tulis sikit fasal bersin boleh tak...sejarah bersin, bila masa sering bersin...berapa kelajuan bersin...adakah manusia sahaja bersin, haiwan tidak...macam mana tindakan manusia apabila bersin?,,,pejam mata ke...tutup mulut ke..dan satu lagi ikut pengalaman..bersin orang lelaki ke orang perempuan yang paling kuat...seronok gak kalau saya dapat baca tu...hehehe

eMMe said...

SLM, saya rase laki ke perempuan ke, same kuatnye..jom lawan bersin sape paling kuat! hahaha!

ada2 je la SLMetro ni....mE ngah selesema + tak selesa nih...bercanda pula...hehehe...ape2, hidup mau ceria...

lydzar said...

hai emme..

tak sihat ye? pegi klinik cepat..

ermm jom join GA mommalydzar jom!

a.samad jaafar said...

ni musti main ujan nih.. tu laa.. gi carik tempat tido..gi..

Ayuraza said...

me.. pegi klinik cepat okkay..
sekarang ngah musim mengawan..eh musim bersin sana sini..
nak lawan bersin..
nak itotttt..hehe

acik mimie said...

me ... siannya

balik rumah ... telan panadol .. tido ... confirm sehat

heheh ...

eMMe said...

LYDZAR, bestnye...ade contest ekk...saya musti join~ tQ!

eMMe said...

ASJ, aduihhh lemah dgr perkataan Tidur, kalo boleh mmg lame dah tido...byk keje ni!

eMMe said...

Ayuraza, amboi~ memandai je dia ni, hehehe...i ok insyaAllah~tQ!

eMMe said...

Acik Mimie~ kalo ari ni sabtu/ahad mmg tido dah nih. hehehee...tQ!

Post a Comment

tq 4ur comments~