Followers

Dec 14, 2010

Selamat Pulang ke Rumah~

Pinjam kat Chef Google jap!

Dah kul 5 ptg

Yeay~

joM pulang,

Pulang mari la Pulang

Sipaku Geylang~

Ape juadah minum petang ni?

Roti Jalan n Kari Daging Rusa kah???

Best gak tu kan kenkawan…..

Ape menu?

Jom pulang skrg~

16 princes N princess Yg Sweet:

MOH KEMBARA said...

Salam Emme, bape satu set ni? Gulai nampok sedap tapi 2 keping jer ke roti dia? Lapor lak tengok, dahlah posa ni.

SINGALAUTMETRO said...

aduhhh....hari ni nampak barang makan ajer...terseksa perut..hihihi

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

lapor nyeee...


=[

midiaida said...

wahhh..nak wat roti jala ke???rajin ko nei emmi..untung hasben ko..heheh..

dilla molly said...

cedapnyer~

makdara TERdiva said...

mlm ni MDT mkn tomyam sayur + ayam.. :D

Lina Rahim said...

Ya Allah sedapnya roti jala..dah lama betul tak makan roti jala..kat miri ni memang langsung takde jual la jawabnya..kempunan pulak rasanya..

eMMe said...

k.Halima, dua keping yg akak nmpk tu utk saya n suami je, cukup la kan..tak yah makan byk2, hehehe...

eMMe said...

SLMetro, jgn biarkan perot anda terseksa, sian!

eMMe said...

yanie, tahan2! tu nafsu tu...kan tak moat baju cak pung2 lak, hehehehe...

eMMe said...

aida, kene la rajin, kalo tak ngulang kedai makan je la, tak mau itu macam, heheheh...

kelisa_samudera said...

ya allahu akbar. lapornye. pagi2 perut kosong trus tgk roti jala. ni mmg tak boleh jadi ni.

eMMe said...

dilla, mmg sedap, akak dah try wat mlm tadik, gegegegeee....

eMMe said...

MDT, Tomyam?! shedap gak tuuu....

eMMe said...

Lina, loh, senang je bahan2 dia, sure kat miri pun ade bahan2 utk wat roti jala tau...

.::: Princess MOMOY :::. said...

sedapnyer...
huhu...kena g cari plak petang nih
haaisshh...

Jangan luper Vote Momoy yer No. 382 - pilihan 10
Much thx
Undi No. 382 sekarang yer!!

Post a Comment

tq 4ur comments~