Followers

Oct 1, 2010

Ada Apa Esok dan Lusa Anda?


Seronoknye dah Cuti Sabtu Ahad
Hari utk beristirehat
Hari utk beriadah/bersantai/berpicnic
Bersama suami/isteri/anak2/mak ayah
Hari merehat kan badan dan minda
Masa bersama insan yg tersayang

Masa utk pergi ke rumah terbuka
Masa utk menziarah sedara mara
Balik Kampung?!
Lepak2?
Shoping?!
Belanja makan di Restoran yg sedap2!?

mE, ari Ahad ni rumah parent ade wat open house
mE dijemput hadir utk tolong-tolong ape yg patot
nak jemput kowang, tapi rumah my parent
anjuran diowang, me cume sumbangkan tenaga n masa sahaja

ada yang nak dtg ke Bandar Baru Sentul kah?
Silakan dan dialualukan…

Okey, Selamat Hari Minggu

Jaga diri

Hiasi peribadi…

8 princes N princess Yg Sweet:

DKosongLapan said...

yes...... bulih balik tengok anak bini weekend ni.....yes....n takyah masak dah....melambak open haus kene pegii...

eMMe said...

bagus2...mesti dah susun jadual dah tuu...

Mrs Nageb said...

Open house sana sini :)mari beraya :)

DKosongLapan said...

laaaaa....dok kat bandar baru sentul ke??? ke mak ayah dok sane??? sbb awok mase dok kolumpo dulu penah dudok kat kg chubadak sebelom pindah ke Ipoh

eMMe said...

Mrs. Nageb makan puas2, nnt dah bersalin, byk kene pantang makan...selamat gi Open House yew...

eMMe said...

eh! bukan yop! yong umah sini, mak ayah kat Sentul, balik ari minggu je...

a.samad jaafar said...

balik kampong di kuale.. mok sedara sakit pulok doh..

eMMe said...

Balik la tgk mak sedara tu sekejap...dah sakit nak wat camner...moga sakit nye cepat sembuh...saya doakan ...

Post a Comment

tq 4ur comments~