Followers

Oct 13, 2010

Tolong! mE Ngantok! Tolong!

Mr Google suh tempek gambar kitten nguap, comel skit nganga luas2

PAGI ni mE gi keje sowang

Drive sowang

Mr HuB DeMaM, so dia cuti la hari ni

Semalam mR HuB kene cirit birit 2-3 ulang toilet

Sakit perot nye, muntah2 lagi…

Last, rasa badan dia Panas…Demam?!

Laju2 gi kedai beli 100 Plus same Pil Chi Kit Teck Aun

Alhamdulillah..Cirit birit stop!

Nampak la kurang skit

Risau sape tak risau…………..

Pagi ini,

After breakfast nasi + Rendang Ayam + sayur kacang + telur

Rasa ngantuk sgt

Siap peluk bantal nak tido atas sofa bilik bos lagi

Tahan2 la mata ku…

Terus taip new entry kat BLOG~

12 princes N princess Yg Sweet:

DKosongLapan said...

penat menjage husband malam tadi kot cik eMMe.....jangan cik eMMe plak yang terkene cirbi tu dah leee....penat ooo mengulang ke toilet.....

ngantok ni takpe lagiii....dapat tido sekejappp...lege lepaih tuuu

eMMe said...

tak nak dibawa sgt ngantok!
main games online hohoho..
shhhh..jgn bilang pada bos saya ya?!

Ena said...

Emme penat jd suami yg sesekali tak sihat.. tapi ena penat & ngantuk sbb hari2 nak kena bangun wat susu & tukar pempes irfan berkali2 tiap malam.. tak sabar nak tunggu irfan besar sikit lagi.. kot masa tu dier dah kurang susu sikit.. hhehe

lydzar said...

amboih kemain lagi, siap boleh baring peluk bantal kt sofa bos tuu

eMMe said...

Ena, ye la...kalo ade anak camtu la gaya nye...hurm...Ena gi ar lelap sat...kot2 leh lega skit n segar kan mata...

eMMe said...

lydzar! tekejot mE...tetibe sergah je...hilang dah ngantok,huhuhuu...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

hahah...saper yg tak ngantuk lepas bekpes.....orang putrajaya pun ngantuk nihhh hiks!

eMMe said...

brekfes berat, ngantok la yanie, cube breakfast roti je, segar la kot...hihih...

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

cian kt akak eMMe ni..ahakss..cm merungut jer???hahahah

eMMe said...

bukan merungut...dik,
merengek....hek!hek!hek!

a.samad jaafar said...

banyok yong eMMe ngumpui pahale.. jage suami beso ganjarannye yong uii.. (kate-kate ini diucapkan dgn wajoh yg seriuih ala2 shrek..)

eMMe said...

eh! ASJ ni..takde la jaga sgt...dia tido, me pun tido le...Alhamdulillah..abe dah sihat dah...n boleh keje seperti biasa...hiks~

Post a Comment

tq 4ur comments~