Followers

Oct 14, 2010

Sarapan Apa?!


Selamat pagi kawan2 blog yg ku sayang?

Apa Khabar hari ini?

Sihat ke belaka?

Sudah sarapan?

Sarapan apa pagi ni?

Jgn lak tak sarapan yea…

sarapan penting, untuk membekalkan tenaga

Di waktu siang hari, agar tugas kita di pejabat berjalan dengan sempurna

Takde la perot tu berkeriokkkk lapar kan.

Okey, tak mau bebel panjang2 pagi ni

Jemput makan

Meehun goring sambal lebeh…

Makan dulu yea…..Bismillah……~

12 princes N princess Yg Sweet:

cheqna said...

salam kak
amboi beshnya
cheqna lum makan ni
lapo la plop...

Ena said...

ena lom makan lagi nie.. kantin tutup ulak arini.. nasib baik ada roti.. sat g nak makan roti je la.. huhu

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

yank...ai pun bekpes meehun goreng hehehhe

Syue Mustafa said...

Rajinnya Emme masak.

MAMASYAZA said...

kalo ada telor goreng, lagi best

eMMe said...

kak syue...opsss..tak masak, beli je...pis! kantoi~

eMMe said...

mamasyaza, hurm...smalam dah makan telur, so, sedap gak meehun ari ni tanpa telur, janji sambal lebey...

eMMe said...

ye ke yank yanie....tersama la pulak kite...

eMMe said...

Ena layan roti pun okeyyy....

eMMe said...

isk cheqna! tunggu lunch terus ke? hihih...

BUYEN said...

buat sendri ke...
kedai bikin...
kak nink masih teringat masa makan umh me..alamak aiiii sedapp giler..
ps2 g tgk wyg kann...

eMMe said...

kite makan mihun ke kak ning? lupe lak saya...hahaha~ bukan nasi goreng ke sis? tapi itu meehun upah org masak, hahaha...

Post a Comment

tq 4ur comments~