Followers

Oct 5, 2010

Lirik lagu Sahabat~

Makaseh sahabat ku di sini

Pepetang bila dengar Lagu Aizat – Sahabat, rasa cam sayu je.. tetibe je hati tersentuh dek naluri ku yg lembut ala-ala kerak nasi, sumtime, sahabat yg benar2 boleh kuanggap sahabat,

Kekadang juga ade sahabat yg tak bisa dianggap sahabat, bile sesetengah kes /kejadian yg menimpa…

Bak kata org tua, ‘Buat baik dibalas baik, buat jahat jgn sesekali’, selagi leh dianggap SAHABAT… jgn wat ‘mcm-mcm ha..’

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu

Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu

Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

11 princes N princess Yg Sweet:

DKosongLapan said...

tapi payah nak dapat sahabat yang betoi2 sejatiii...kawan yang nak nayakan kite ghamei leee

Mrs Nageb said...

:)

E K A said...

nape ni emme...cam cedih2 jerk...tak mo sedih2 tau

a.samad jaafar said...

alhamdulillah... spt kate arwoh mak teman.."kamu beghuntung sebab Allah kurniakan ghamei sahabat yg sanggup susoh utk kamu.." teman akui, teman punye ghamei yg betui2 layok teman panggei sahabat..

kelisa_samudera said...

lagu baru ke ni? tak penah dengar lagi. tapi saya mmg jarang dengar hotFM. selalu dengar sinar je. ahakssss.

eMMe said...

D08, sebelum kene naya, baik kite jauh kan diri kite dari dianiaya...tu bukan sahabat tu, tu kene kasi sebat tu! hhehee...

eMMe said...

eka, takde pe la, biasa la eka, dlm kite bersahabat ni, mcm2 ragam kan, ade yg ok, yg k.o, mcm2 la...sedih la kalo dpt sahabat yg kite sendiri tak menyangka dia punya perangai camtu...

eMMe said...

ASJ, beruntung la punya sahabat yg sebegituu...Alfatihah buat arwah mak mike...

eMMe said...

kelisa, ni lagu org2 muda...try la search lagu Aizat-Sahabat, lagu ni tak la baru sgt, n tak la lame sgt..try le dengar....

noreed said...

pada saya kawan kita senang cari, sahabat memang susah nak jumpa.

eMMe said...

hurm..betul tu noreed, kawan tu mcm2 kawan kite leh jumpe, sahabat? 1 dlm 1000...

Post a Comment

tq 4ur comments~