Followers

Oct 12, 2010

Harian Metro Hari ini~


Sedih baca kat surat kabar Metro hari ini 12 Okt 2010, Selasa, kisah Ajal lepas merajuk :“Gadis kali pertama naik bas ekspres perti kembali “– Allahyarhamah Sharene Sofea Fadzry Tan, 18 Taman Semabok Perdana (penumpang bas ekspres). Baca berita selanjutnya.

Mcm2 cerita. Kemalangan paling tragis, Harian Metro hari ni 6 mukasurat cerita Nahas ragut 12 nyawa ini.

*Lesap sekelip mata muka 5

*Merangkak ikut tingkap muka 8

*Tanggung kos urus jenazah muka 10

*Tercampak merata tempat

Dan banyak lagi kisah didalamnya…

p.s.: mE suka baca metro. Salam takziah buat keluarga mangsa…Al-Fatihah

4 princes N princess Yg Sweet:

MAMASYAZA said...

kita yg tengok pun dah rasa sedih, tambahlah pada mereka yang melaluinya, kehilangan org yg tersayang, sedih sgt.
salam takziah utk keluarga mangsa

jesnita_ns said...

sbb Metro laporannya detail..salam takziah juga utk keluarga mangsa

eMMe said...

betul tu mamasyaza....bagaimana kalo kite ditempat mereka...mmg kene kuat n tabah hati.

eMMe said...

yea Apai, tu pasal la kat opis ni berebut nak baca Metro!

Post a Comment

tq 4ur comments~