Followers

Oct 14, 2010

Kunyah Petang

Ala kat encik Google takde gambar kerepek bawang color coklat sahaja laa….Jadilaa……

Hye fren~

Selamat Petang~

Krup..krup..krup…

Ehm….

Sedapnye Kerepek bawang nih….

Ni bukan kerepek bwg yg belang2 tu yea…

Kerepek bawang ni warna nye sekata n 1 color je (coklat)

Ehm…sedap laa…

Nak ambil lagi la~

10 princes N princess Yg Sweet:

DKosongLapan said...

ape pulak entri cik eMMe kite ni....satu haghi entri die pasei makan jeee....
tapi mem awok dulu....die ajdi kuat makan bile ade isi....errr....ade ke??

alieff said...

kerepek raye sumer dah habis dibedal...

*mengadap sisa2 rempeyek jer skrg ni...huhu*

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

♥ yuuuu...kerepek bawang feveret ai tuuu hehehhee

eMMe said...

D08, entah la, awok pun tak tau, kalo betul telahan mike, teman sghonok dengar nya...mmg dinantikan...

eMMe said...

alieff, nk kerepek dtg la umah, hahaha...

eMMe said...

yanie, nak ke? nnt me order satu utk yanie mau?

a.samad jaafar said...

sedap tu.. kulit bawang celup tepung pun ok gak.. ade yg buat yong eMMe.. Tang ade 'isi' tu.. sabo.. ade la nanti tu..

eMMe said...

eeh~ ASJ pun same gak...insyaAllah ada punya...cume lom ade hint je...

E K A said...

sama la cam eka emme.suka kunyah.tp eka suka kerepek ubi yg pedas tu

eMMe said...

hurm..kerepek pedas pun me suke, tapi kerepek bwg je yg ade, kunyah saje ape yg ada, hahahhaa...

Post a Comment

tq 4ur comments~