Followers

Oct 12, 2010

Cerita pasal bola sepak plak

TQ so much Mr Google~!

Sape cakap perempuan tak suke bola Yop D08, hahahah!

Tapi skit2 leh la ceritakan kan…

Malaysia Cup Quarter-Finals Today!

Ahaks~ speaking skit…

First Leg

N Sembilan v Perlis (Paroi Stadium)

Terengganu v Kedah

(Sultan Ismail Nasiruddin Shah Stadium)

Johor FC v Pahang

(JCorp Stadium, Pasir gudang)

Selangor v Kelantan (ni yg kita nanti2kan…hahaha…)

(Shah Alam Stadium) Jom serbu!

All Matches at 8.45pm (thanks to New Straits Times)

10 princes N princess Yg Sweet:

DKosongLapan said...

ehemmm....ehemmmm....

eMMe said...

hohohoo...hohohoho...ni yg buat mE minat bola nih...hahahhaaa....

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

sib baik bukan kedah lawan kelantan...
kalau tak, mahu gaduh2 manje dengan incek T....hehehhehe

eMMe said...

ahaks! yg tu lagi kene highlight tuuu yanie, hehehe...

E K A said...

tabik spring dgn emme.beruntung en somi dapt emme...so dat,bila dia buka channel sukan. tak de sape nak halang sbb emme pun minat sukan gak...tp eka...kalu en somi bukak sport eka buka blog....

eMMe said...

suke tgk aksi pemain bola Eka tgk la malam nih....rugi tau tak tgk, leh gelak secara berjemaah, hahaha!

fatenton said...

errrr bola malaysia saya kureng sikit.. heheheheh (poyo je kan)

eMMe said...

hahaha..takpe skali skale faten poyo...hihihihi....minat tgk aksi padang pemain XXXXXXX, tah ape dia nak buat malam nih! wkakakaa!

kelisa_samudera said...

skang tgk bola malaysia pun boleh tertido depan tv. punya la boring.

eMMe said...

ha'ah la....malam tadi tgk skejap2 je, tu pun takde live Kelantan lwn Selangor..huhuhu....

Post a Comment

tq 4ur comments~